Szkoła jako miejsce debaty na przykładzie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w XYZ.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
Wychowanie i patriotyzm

1.1. Pojęcie wychowania
1.2. Pojęcie patriotyzmu
1.3. Zadania edukacji szkolnej

Rozdział 2.
Program badań własnych

2.1. Problematyka badań i pytania badawcze
2.2. Metody i narzędzia badawcze
2.3. Charakterystyka placówki szkolnej
2.4. Realizacja badania i grupa badana

Rozdział 3.
Wyniki analiz

3.1. Poglądy uczniów na hierarchię zadań szkoły
3.2. Zajęcia szkolne związane z tłumaczeniem dylematów egzystencjalnych i wydarzeń społecznych
3.3. Treści dydaktyczne realizowane w szkole
3.4. Wyznaczniki reakcji szkoły
3.5. Ocena uczniów reakcji szkoły na wydarzenia związane z katastrofą smoleńską
3.6. Czynniki różnicujące poglądy uczniów na hierarchię zadań szkoły

Podsumowanie
Bibliografia
Spis wykresów i tabel
Załączniki