Tematyka opowiadan twórczych uczniów klas trzecich.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………5

Rozdział I
Edukacja polonistyczna w klasach I-III

1.1. Edukacja wczesnoszkolna……… 7
1.2. Edukacja polonistyczna……… 9


Rozdział II
Rozwój dziecka w wieku wczesnoszkolnym

2.1. Rozwój dziecka w wieku wczesnoszkolnym……… 20
2.2. Rozwój jezyka dziecka ………24
2.3. Twórczosc dzieci……… 31


Rozdział III
Opowiadania uczniów klas trzecich w świetle literatury przedmiotu

3.1. Formy wypowiedzi pisemnych w klasach 1-3………35
3.2. Istota, wlasciwosci i wartosci opowiadania ………38
3.3. Opowiadania uczniów klasy trzeciej……… 42


Rozdział IV
Metodologia badan wlasnych

4.1. Cel i przedmiot badan ………50
4.2. Problemy badawcze i hipotezy badan ………51
4.3. Zmienne i wskazniki badan wlasnych……… 54
4.4. Metody i techniki prowadzonych badan ………58
4.5. Charakterystyka terenu badan i badanej populacji……… 62


Rozdział V
Analiza wyników badan wlasnych dotyczacych opowiadan twórczych uczniów klas trzecich

5.1. Opowiadania twórcze w edukacji wczesnoszkolnej………65
5.3. Tematyka opowiadan twórczych uczniów klas trzecich ………68
5.4. Cechy opowiadan twórczych uczniów klas trzecich……… 71
5.5. Weryfikacja hipotez ………84


Podsumowanie i wnioski……… 86
Spis tabel i rysunków……… 88
Bibliografia……… 90
Aneks ………94