Analiza występowania żywności typu Slow Food oraz Fair Trade na rynku polskim

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp
Cel i zakres pracy
Metodyka pracy
Przegląd piśmiennictwa

Rozdział 1
Ruch Slow Ford

1.1. Definicja ruchu Slow Food
1.2. Program i działalność organizacji Slow Food
1.3. Powstanie ruchu na świecie
1.4. Ruch Slow Food w Polsce
2. Ruch Fair Trade
2.1. Definicja ruchu Fair Trade
2.2. Główne założenia ruchu i jego znaczenie
2.3. Powstanie organizacji na świecie i w Polsce
2.4. Ruch Fair Trade w Polsce


Rozdział 2
Badania własne

1. Analiza występowania produktów Slow Food na polskim rynku
2. Analiza występowania produktów Fair Trade na polskim rynku


Podsumowanie
Stwierdzenia i wnioski
Bibliografia

Opis zawartości pracy:

Głównym celem pracy jest analiza rynku żywnościowego w Polsce pod względem obecności produktów rekomendowanych przez organizację Slow Food oraz certyfikowanych znakiem Fair Trade.
Dodatkowym celem jest chęć dostarczenia przeciętnemu polskiemu konsumentowi informacji na temat tych organizacji; opisania czym się zajmują, jakie stawiają sobie zadania i jakimi środkami chcą je realizować.

Zakres pracy obejmuje:

• zebranie polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu
• analizę rynku żywnościowego w Polsce pod kątem występowania produktów typu Slow Food oraz Fair Trade
• rozmowy z osobami trudniącymi się promocją analizowanych produktów
• analizę zebranych danych
• podsumowanie
• sformułowanie wniosków.