Metody pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy kształtujące ich dobre wyniki w nauce na etapie edukacji wczesnoszkolnej
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Charakterystyka rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
1.1. Rozwój fizyczny
1.2. Rozwój psychiczny
1.3.Rozwój społeczno-emocjonalny
1.3.1. Rozwój sfery emocjonalnej
Rozdział II
Zaburzenia mowy, oraz problemy komunikowania się z uczniem klas I- III kształtujące brak efektywności metod pracy dydaktycznej w nauczaniu języków obcych
2.1. Budowa narządów mowy
2.2. Zaburzenia mowy kształtujące trudności w komunikowaniu się z uczniem
2.3. Metody pracy z uczniami mającymi trudności i zaburzenia mowy
Rozdział III
Osiągnięcia szkolne dziecka na etapie edukacji wczesnoszkolnej
3.1. Pojęcie i struktura osiągnięć szkolnych.
3.2. Powodzenia i niepowodzenia szkolne ucznia
3.3. Czynniki warunkujące osiągnięcia ucznia
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|