Adaptacja spoleczna dzieci z niepelnosprawnoscia ruchowa po I klasię szkoly podstawowej w klasię integracyjnej.

10 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I
Pojęcie niepełnosprawności w świetle literatury

1.1 Definicja niepelnosprawnosci……….6
1.2 Klasyfikacja niepelnosprawnosci……….11
1.3 Klasyfikacja dzieci z dysfunkcja narzadu ruchu ……….18

Rozdział II
Problematyka adaptacji społecznej w srodowisku szkolnym

2.1 Pojęcie adaptacji społecznej……….22
2.2 Charakterystyka potrzeb bezpieczenstwa społecznego……….25

Rozdział III
Metodologia badan wlasnych

3.1 Cel, przedmiot i problem badawczy……….32
3.2 Metody, techniki i narzedzia badawcze……….36
3.3 Dobór grup badanych i przebieg badan………..38

Rozdział IV
Adaptacja spoleczna uczniów z niepelnosprawnoscia ruchowa – wyniki badan wlasnych……….39

4.1 Adaptacja dziecka z niepelnosprawnoscia ruchowa w srodowisku szkolnym……….40
4.2 Wnioski koncowe……….46
4.3 Podsumowanie. Implikacje dla nauczycieli………..46


Bibliografia……….47
Kwestionariusz ankiety dla dzieci……….52
Spis diagramów……….54
Spis tabel………. .54
Spis rysunków……….54