Adaptacja spoleczna dzieci z niepelnosprawnoscia ruchowa po I klasię szkoly podstawowej w klasię integracyjnej.
10 października 2015
Wstęp……….3
Rozdział I
Pojęcie niepełnosprawności w świetle literatury
1.1 Definicja niepelnosprawnosci……….6
1.2 Klasyfikacja niepelnosprawnosci……….11
1.3 Klasyfikacja dzieci z dysfunkcja narzadu ruchu ……….18
Rozdział II
Problematyka adaptacji społecznej w srodowisku szkolnym
2.1 Pojęcie adaptacji społecznej……….22
2.2 Charakterystyka potrzeb bezpieczenstwa społecznego……….25
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych
3.1 Cel, przedmiot i problem badawczy……….32
3.2 Metody, techniki i narzedzia badawcze……….36
3.3 Dobór grup badanych i przebieg badan………..38
Rozdział IV
Adaptacja spoleczna uczniów z niepelnosprawnoscia ruchowa – wyniki badan wlasnych……….39
4.1 Adaptacja dziecka z niepelnosprawnoscia ruchowa w srodowisku szkolnym……….40
4.2 Wnioski koncowe……….46
4.3 Podsumowanie. Implikacje dla nauczycieli………..46
Bibliografia……….47
Kwestionariusz ankiety dla dzieci……….52
Spis diagramów……….54
Spis tabel………. .54
Spis rysunków……….54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|