Gry i zabawy dydaktyczne w przedszkolu.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Znaczenie edukacji przedszkolnej rozwoju dziecka
1.1.Wybrane przejawy rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
1.2. Cele i zadania edukacji przedszkolnej
1.3. Środki dydaktyczne w edukacji
1.4. Gry i zabawy dydaktyczne w edukacji
Rozdział II
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych
2.1. Cel, przedmiot, problemy badawcze
2.2. Metody, techniki i narzedzia badawcze
2.3. Dobór próby, teren i organizacja badan
Rozdział III
Gry i zabawy dydaktyczne podejmowane przez dzieci przedszkolne – wyniki badan wlasnych
3.1. Aktywnosc dzieci podczas zajęć
3.2. Analiza aktywnosci dzieci
3.3. Analiza wywiadu z nauczycielka
3.4. Podsumowanie wyników badan
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Aneks 1. Dyspozycje do obserwacji
Aneks 2. Notatki z obserwacji
2.1. Obserwacja dzien pierwszy
2.2. Obserwacja dzien drugi
2.3. Obserwacja dzien trzeci
2.4. Obserwacja dzien czwarty
2.5. Obserwacja dzien piaty
Aneks 3. Kwestionariusz wywiadu z nauczycielka
Aneks 4. Odpowiedzi nauczycielki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|