Wczesne wspomaganie dziecka autystycznego w placówce integracyjnej w edukacji wczesnoszkolnej.
23 października 2015 Wyłączono Przez administrator
Wstęp
Rozdział I.
Wczesne wspomaganie i wczesna interwencja w świetle literatury
1.1. Teoretyczne podstawy wczesnego wspomaganie rozwoju i wczesnej interwencji
1.2. Wczesne wspomaganie szansa rozwoju dla dziecka
1.3. Analiza oceny funkcjonalnej i terapii dziecka
Rozdział II.
Autyzm i pokrewne zaburzenia rozwoju dzieci
2.1. Definicja autyzmu i jego diagnoza
2.2. Przyczyny autyzmu
2.3. Terapie wykorzystywane w leczeniu dzieci autystycznych
Rozdział III.
Rola i zadania placówki integracyjnej w leczeniu autyzmu
3.1. Edukacja wczesnoszkolna – najlepsza na ksztaltowanie rozwoju dziecka
3.2. Terapia wykorzystywana w placówkach integracyjnych w edukacji wczesnoszkolnej
3.3. Rola szkoly integracyjnej w wykorzystaniu wczesnej interwencji dziecka autystycznego
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Doświadczanie stresu w pracy zawodowej przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Gry i zabawy dydaktyczne z wykorzystaniem TIK w nauczaniu języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej
- Doświadczanie stresu w pracy zawodowej przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Rola Mediów w edukacji i wychowaniu dziecka w wieku 7-9 lat na podstawie badań przeprowadzonych w…
- Rola Mediów w edukacji i wychowaniu dziecka w wieku 7-9 lat na podstawie badań przeprowadzonych w…
- Rola mediów w edukacji społecznej
- Poezja „Domu bez granic” w edukacji przedszkolnej i szkolnej
- Zaborski Park Krajobrazowy jako potencjał do realizacji edukacji geograficznej dzieci i młodzieży szkolnej