Czas wolny uczniów klasy III szkoly podstawowej w percepcji rodziców.
23 października 2015 0 Przez administrator
Wstęp
Rozdział I.
Czas wolny w świetle literatury przedmiotu badan
1.1. Pojęcie i funkcje czasu wolnego
1.2. Glówne formy i style spedzania czasu wolnego
1.3. Zadania rodziny w ksztaltowaniu się tresci oraz formy czasu wolnego
1.4. Formy i metody organizowania czasu wolnego przez szkole i inne instytucje spoleczna
Rozdział II.
Metodologia badan wlasnych
2.1. Cel i przedmiot badan
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Zmienne i wskazniki
2.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze
2.5. Charakterystyka osób badanych i teren badan
Rozdział III.
Analiza wyników przeprowadzonych badan
3.1. Rodzaje i formy spedzania wolnego czasu przez dzieci
3.2. Wspólne spedzanie czasu wolnego rodziców z dziecmi
3.3. Rola i funkcje rodziny w organizowaniu czasu wolnego
Wnioski
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Czas wolny dzieci
- Postawy uczniów szkoły podstawowej wobec kultury fizycznej na przykładzie szkoły podstawowej w ZZZ
- Rola nauczyciela w rozwoju psychospołecznym dzieci w klasach I-III szkoły podstawowej w autopercepcji…
- Organizacja czasu wolnego przez rodziców dzieciom w klasach I-III
- Organizacja czasu wolnego przez rodziców dzieciom w klasach I-III
- Zasady prawidłowej komunikacji rodziców z dzieckiem w wieku szkolnym na przykładzie szkoły podstawowej
- Internalizacja norm poprawnego zachowania się oraz dbania o czystość otoczenia w opinii uczniów szkoły…
- Rola kary i nagrody w procesie prawidłowego rozwoju uczniów szkoły podstawowej (klasa VII i VIII)